سوالات اطلاعاتی

سوالات متداول

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت دیجی کالا شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

یا از طریق واتساپ فروشگاه اطلاع از لغو سفارش رو اعلام فرمایید

چگونه می توانم یک کالا را برگردانم؟

فروشگاه فروشا قبل ارسال محصول مد نظر مشتری رو تست و بررسی خواهد کرد در صورت مشکل روند حمل و نقل  پیگیری خواهد کرد لذا خواهش مندیم قبل از سفارش توضیحات محصول رو با دقت مطالعه فرمایید

آیا اقلامی را که به عنوان «در انبار موجود نیستند» مجدداً ذخیره خواهید کرد؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

هزینه ی ارسال در فروشا چگونه محاسبه میشود؟
 
هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان تحویل درب منزل پستچی تحویل خواهند گرفت.
اطلاعات در مورد ما

برای هر گونه سوال با ما تماس بگیرید

    شماره تماس :4221 030 0921

    7 روز هفته، 9 الی 13 و 16 الی 22 پاسخگوی شما هستیم.

    آدرس ایمیل :ajvan2015